divendres, 3 de juny del 2011

4t - poesia


Poesia de 4t
Premi
Titol
Pseudònim
Nom real
Escola
1r
L’habitació
Marina
Marta Garrigosa Muñarch
Puig Drau
2n
Un rei injust
Rayo
Eloi Iglesias Navarrete
L’Alzinar
3r
El mar
Planta Carnívora
Pol Jubany Marin
Puig Drau



L’habitació
Marta Garrigosa Muñarch

Quan és de nit
em poso al llit,
quan hi ha molta foscor,
m’agafa molta calor,
i també tinc molta por:

Nou x dos = divuit
fa pudor de monstre cuit.


Nou x vuit = setanta-dos
sento un crit esgarrifós
algú ve pel passadís
i es belluga tot el pis.

Dotze x cinc = seixanta
Jo m’amago sota la manta.


Eloi Iglesias Navarrete
Un rei injust
Hi havia una vegada en un poble
on hi vivia un senyor molt noble
ficava a tots els nois a la presó
sense cap raó.

Però un dia el seu fill
li va dir que tenien menys culpa que un grill
però el seu pare es va enfadar
i al seu fill a la presó també el va ficar.



Pol Jubany
El mar
El mar és blau marí
com el cel al dematí.

Hi ha algues i coralls
i peixos ancestrals.

També tresors amagats
a les profunditats.

I fantasmes marins
i esquelets de dofins.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada